Halkbank'ın resmi sitesi olan halkbank.com.tr adresi üzerinden memnuniyetinizi veya şikayetlerinizi iletebilirsiniz.
Halkbankın halkbank.com.tr adresinden
Şikayetinizi online başvuru formunu doldurarak iletebilirsiniz. Tüm şikayetleriniz 24 saat içinde cevaplandırılır.
- Hesap İşletim Ücreti Uygulaması ile ilgili genel bilgilendirme
- Hesap ektrenizdeki harcama/nakit kredi işlemleriniz ile ilgili itirazlarınızı Kredi Kartı Harcama/Nakit Kredi İtiraz Formu‘nu doldurup Mutlu Müşteri Merkezi 0 212 340 09 99 nolu faksa gönderiniz. İtirazınız en kısa sürede değerlendirilip tarafınıza bilgi verilecektir.
- Kredi kartınızın limitini arttırmanız için Limit Arttırım Talep Formu’nu doldurup, Mutlu Müşteri Merkezi 0 212 340 09 99 nolu faksa göndermeniz yeterlidir. Talebiniz en kısa sürede değerlendirilecek ve tarafımıza bilgi verilecektir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder